Podcast
 

Timeplan i dag Se hele uka »

10:00  Trinn og koordinasjon, flere vanskelighetsgrader

Morsom dansetime med utgangspunkt i sportsdans. Passer for alle som liker å danse. Bruker mer tid på hver dans enn i Zumba, uten at vanskelighetsgraden blir noe større.

DanceFitness (40)
Tomas
10:40  Middels

En utholdende og variert time med styrkeøvelser for hele kroppen. Vi bruker manualer, stang med vektskiver, strikk, ball og/eller kasser etter instuktørens program.

Styrke (20)
Tomas
11:00  Styrke, balanse, fleksibilitet

Tøying av de største muskelgruppene på kroppen. Vi holder hver strekk i 1-1,5 minutt for å forbedre bevegeligheten i muskulaturen. Passer for alle.

Stretching (20)
Tomas
18:00  Middels

Kondisjonstrening på sykkel med jevne intervaller. Passer for alle.

Spinn (30)
Marek
18:15  Trinn og koordinasjon, flere vanskelighetsgrader

Zumba er en enkel latinispirert dansetime, hvor man bare danser sang for sang (betyr at du ikke trenger å huske alt, til en finalesang til slutt). Perfekt trening for deg som elsker å danse og slippe deg løs, og samtidig vil ha en effektiv trening. Vi vrikker løs med de hoftene vi har!

Zumba
Camilla
18:15  Krevende

Løpetreningen foregår ute! Bli med å jogge fra Move til stadion, eller møt bare opp på stadion om du ønsker det. Vi Irene beveglighet, teknikk, drill, intervall, har løpetester, og løper etterhvert lengre distanser for de som ønsker dette. Optimal trening fram mot Ringeriksmaraton, to grupper - så du finner et nivå som passer for deg.

Løpetrening
Irene
18:30  Krevende

En utfordrende og intens time med slag og spark. Her jobber man med slag og spark på puter. Her får du utfordret utholdenhet, styrke og koordinasjon. OBS. Du kan komme alene.

Move Fighter Teknikk (30)
Morten
18:30  Middels

Effektiv kondisjon og utholdene styrketrening i sirkel. Passer for alle som har liten tid og vil komme i form raskt og enkelt.

Sirkeltrening (30)
Marek
19:00  Krevende

En utfordrende og intens time med slag og spark. Her jobber man med slag og spark på puter. Her får du utfordret utholdenhet, styrke og koordinasjon. OBS. Du kan komme alene.

Move Fighter
Morten
19:15  Middels

Fokus på stabiliserende muskler som gir deg god kroppsholdning og kontroll. Styrker, mage og rygg. Passer for alle.

Mage/rygg (20)
Camilla

Barnepass i dag Se hele uka »

09:45 - 11:30
17:00 - 20:15
 
© MOVE treningssenter | Arnemannsveien 5, 3510 Hønefoss | tlf: 32115960 | e-post: post@move-treningssenter.no | Røysi Invest AS

Design / utvikling av: CATCH Media