Zumba

Vi har Zumba, og andre danse-/trinntimer!

Sykkelsal

LeMonde sykler og Activio Dynamic System gir deg en optimal sykkeløkt.

Lyst og velutstyrt

Byens desidert beste utsikt fra kondisjonsparken.

Ringerikets største!

3500 kvm med ulike avdelinger motiverer deg til variasjon i treningen.

Innendørs løpebane

Ovalbane a 100 meter, 4 sprinttracks og markedets beste piggskodekke.

   

Timeplan i dag Se hele uka »

08:00  Kropp og sinn

Virya-yoga er en dynamisk yogaform med fokus på biomekanik. I systematisk komponerte yogaserier får du en tøff og rolig yogatrening med små filosofiske temaer i hver klasse. En yogaform som passer for alle

Yoga
Joel
10:00  Moderat trent

Kondisjonstrening på sykkel med jevne intervaller. Passer for alle.

Spinn (40)
Tomas
10:40  Styrke 1

Fokus på stabiliserende muskler som gir deg god kroppsholdning og kontroll. Styrker, mage og rygg. Passer for alle.

Mage/rygg (20)
Tomas
11:00  Kropp og sinn

Effektiv trening som gir deg sterk rygg og flatere mage. Enkle øvelser med hovedfokus på mage og ryggområdet. Passer for alle.

Pilates 60 +
Lise
17:00  Trinn og koreo

Morsom dansetime med utgangspunkt i sportsdans. Passer for alle som liker å danse.Trener på en og en dans, med fokus på teknikk og mestring.

Latin Basic (40)
Tomas
17:40  Kropp og sinn

Tøying av de største muskelgruppene på kroppen. Vi holder hver strekk i 1-1,5 minutt for å forbedre bevegeligheten i muskulaturen. Passer for alle.

Stretching (20)
Tomas
18:00  Godt trent

Enkel og variert kondisjons- og styrketrening i sal. Her jobber vi i intervaller med utholdenhet og styrke.Timen passer for moderat til godt trente

Intervall m/styrke
Mia
18:00  Moderat trent

Øvelser for kraft, teknikk, bevegelighet og eksplosivitet. Målet er å bedre løperens hurtighet og løpsøkonomi.

Løpeteknikk (45)
Viggo
18:30  Godt trent

BootCamp (45)
Marek
18:45  Godt trent

Intervalltrening med fokus på å øke oksygenopptak, heve AT og bedre løpsøkonomi. Anarobe intervaller kan forekomme spesielt opp mot konkurranseperioder. OBS! Påmelding på tlf. 32115960 samme dag.

Intervall Mølle (45)
Viggo
19:30  Moderat trent

Kondisjonstrening på sykkel med jevne intervaller. Passer for alle.

Spinn (40)
Stig
20:15  Styrke 1

Fokus på stabiliserende muskler som gir deg god kroppsholdning og kontroll. Styrker, mage og rygg. Passer for alle.

Mage/rygg (20)
Stig

Barnepass i dag Se hele uka »

09:45 - 11:15Formiddag
16:45 - 20:00Ettermiddag
17:00 - 19:00Leksehjelp

Kursplan i dag Se hele uka »

© MOVE treningssenter Arnemansveien 5, 3510 Hønefoss tlf: 32115960 Send e-post Røysi Invest AS Design / utvikling: CATCH Media