Podcast
 

Timeplan i dag Se hele uka »

10:00  Trinn og koordinasjon, flere vanskelighetsgrader

Zumba er en enkel latinispirert dansetime, hvor man bare danser sang for sang (betyr at du ikke trenger å huske alt, til en finalesang til slutt). Perfekt trening for deg som elsker å danse og slippe deg løs, og samtidig vil ha en effektiv trening. Vi vrikker løs med de hoftene vi har!

Zumba (40)
Camilla
10:40  Middels

En utholdende og variert time med styrkeøvelser for hele kroppen. Vi bruker manualer, stang med vektskiver, strikk, ball og/eller kasser etter instuktørens program.

Styrke (20)
Camilla
11:00  Styrke, balanse, fleksibilitet

Tøying av de største muskelgruppene på kroppen. Vi holder hver strekk i 1-1,5 minutt for å forbedre bevegeligheten i muskulaturen. Passer for alle.

Stretching (20)
Camilla
18:00  Middels

Kondisjonstrening på sykkel med jevne intervaller. Passer for alle.

Spinn (40)
Marthe
18:15  Trinn og koordinasjon, flere vanskelighetsgrader

Zumba er en enkel latinispirert dansetime, hvor man bare danser sang for sang (betyr at du ikke trenger å huske alt, til en finalesang til slutt). Perfekt trening for deg som elsker å danse og slippe deg løs, og samtidig vil ha en effektiv trening. Vi vrikker løs med de hoftene vi har!

Zumba
Camilla
18:40  Middels

Effektiv kondisjon og utholdene styrketrening i sirkel. Passer for alle som har liten tid og vil komme i form raskt og enkelt.

Sirkeltrening (30)
Marthe
19:00  Krevende

Enkel måte å komme i form. Konstant varierte funksjonelle øvelser utført med høy intensitet. Kombinasjon av styrke, muskelvekst og kondisjon.

CrossFit
David

Barnepass i dag Se hele uka »

09:45 - 11:30
17:45 - 19:30
 
© MOVE treningssenter | Arnemannsveien 5, 3510 Hønefoss | tlf: 32115960 | e-post: post@move-treningssenter.no | Røysi Invest AS

Design / utvikling av: CATCH Media